دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده
سرخط خبرها

انتخاب ناایمن امین قاسمی‌نژاد| ستاره استقلال در لیست مازاد

  • کد خبر: ۱۱۷۳۷۷
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
انتخاب ناایمن امین قاسمی‌نژاد| ستاره استقلال در لیست مازاد
بمب نقل‌وانتقالات سال گذشته لیگ در فهرست مازاد استقلال قرار گرفت

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ فهرست هفت بازیکن مازاد استقلال روز گذشته درحالی از سوی ساپینتو، سرمربی این تیم، اعلام شد که نام امین قاسمی‌نژاد بیش از دیگران به چشم آمد. بمب نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته که بر سر جذب او بین استقلال و پرسپولیس رقابت شدیدی شده بود، حالا پس از گذشت یک‌سال در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته است و باید به‌دنبال تیم جدیدی باشد. بازیکن ۳۵ ساله استقلال پس از یک نیم‌فصل کاملا ناموفق از سوی فرهاد مجیدی به گل‌گهر سیرجان قرض داده شد، اما در آنجا هم نشانی از روز‌های خوب گذشته خود نداشت.

با تمام‌شدن فصل، قاسمی‌نژاد طبق قراردادش به استقلال برگشت و در تمرینات پیش‌فصل این تیم حاضر شد، اما نتوانست نظر سرمربی پرتغالی آبی‌ها را جلب کند و حالا باید به‌دنبال تیمی برای خود باشد! غیر از امین قاسمی‌نژاد، رضا آذری، زکریا مرادی، فردین رابط، سینا خادم‌پور، آرش داجلیری و متین کریم‌زاده دیگر بازیکنان فهرست مازاد ساپینتو هستند که به‌دستور این مربی از حضور در تمرینات استقلال منع شده‌اند.

نظر ساپینتو جلب نشد

امین قاسمی‌نژاد با شروع تمرینات استقلال به این تیم اضافه شد. او که مانند آرش رضاوند با پایان مدت قرارداد قرضی‌اش در نخستین تمرین استقلال در سال۱۴۰۱ شرکت کرده بود، برخلاف رضاوند که با لباس شخصی در تمرین حاضر شد، پابه‌پای سایر بازیکنان تمرین کرد تا به‌نوعی خودش را به مربی پرتغالی نشان بدهد. با اینکه گفته می‌شد باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با قاسمی‌نژاد ندارد، این بازیکن شمالی تلاش کرد در تمرینات خودش را به ساپینتو نشان دهد، اما نتوانست نظر این مربی را جلب کند. او که با آمدن سجاد شهباززاده پیراهن شماره ۱۰ استقلال را به این بازیکن داده بود، ظاهرا به‌هیچ‌وجه در پازل فکری مربی استقلال جایی ندارد. ساپینتو به باشگاه اعلام کرده است به بازیکنی که روزی آبی‌ها برای جذبش سر از پا نمی‌شناختند، نیازی ندارد.

در پیچ استقلال یا پرسپولیس

شاید اگر امین قاسمی‌نژاد انتخاب بهتری می‌کرد، وضعش الان متفاوت بود. بازیکنی که چند فصل خوب در شهرخودرو مشهد داشت، می‌توانست به‌جای رفتن به استقلال جوان فرهاد مجیدی به پرسپولیسی برود که هم بازیکنان باتجربه‌تر بیشتری مثل خودش داشت و هم کسی مثل یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم بود که قاسمی‌نژاد را احیا و در سن بالا به فوتبال ایران معرفی کرده بود. سال قبل همین موقع شاید اگر قاسمی‌نژاد لباس قرمز را پوشیده بود، باتوجه‌به مصدومیت آل‌کثیر و فرم بد مهدی عبدی می‌توانست گل‌زن اول قرمز‌ها در طول فصل شود تا هم به رؤیای بربادرفته قهرمانی متوالی ششم این تیم کمک کند و هم خودش را در یکی از دو تیم پرطرف‌دار پایتخت تثبیت کند.

خط حمله شلوغ و جوان علیه قاسمی‌نژاد

آبی‌پوشان پایتخت با اینکه قدری دیر وارد بازار نقل‌وانتقالات شدند، ضمن حفظ یامگا، مطهری و رمضانی، سجاد شهباززاده و پیمان بابایی را هم در این پست جذب کرده‌اند.
مدیران استقلال که سه مهاجم فصل قبلشان را حفظ و دو مهاجم تازه نیز جذب کردند، ممکن است کاوه رضایی را هم به خدمت بگیرند که در این صورت، جمع بازیکنان خط حمله این تیم به شش نفر می‌رسد. در این اوضاع، طیبعی بود که باتوجه‌به ترافیک سنگین در خط حمله استقلال، کار قاسمی‌نژاد برای تأمین نظر ساپینتو بسیار دشوار و حتی ناممکن شود. باید دید این بازیکن در فصل جدید به چه تیمی می‌رود و آیا می‌تواند یک‌سال بدش را جبران کند یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->